Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

Επιτροπή Αλιείας ΕΟΥΔΑΤΚ - Αθλητική Ερασιτεχνική Αλιεία

Επιτροπή Αλιείας ΕΟΥΔΑΤΚ - Αθλητική Ερασιτεχνική Αλιεία » Ειδήσεις

Είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο το σημείο που έφτασε η αθλητική αλιεία στην χώρα μας. Σε λίγο περισσότερο από ένα χρόνο με απίθανα πολλή δουλειά από απίθανα λίγους αλλά αποφασισμένους ανθρώπους είμαστε πια «παγκόσμιοι». Όχι ότι δεν απομένουν πολλά να γίνουν, όχι ότι δεν έγιναν λάθη, αλλά αν αναλογιστεί κανείς που ήμασταν λίγο πριν τον Ιούλιο του 2008 και πού είμαστε σήμερα, αντιλαμβάνεται ότι η πρόοδός μας είναι μεγάλη και κατά την γνώμη μου ανέλπιστη.
Δεν μπορώ να μην θαυμάζω όλους όσους δούλεψαν γι’ αυτό.
Την Έφορο Αθλητικής Αλιείας, την Επιτροπή Αθλητικής Αλιείας, τους επικεφαλείς και τα μέλη των ομάδων εργασίας, τους συλλόγους που είτε πρωτοστάτησαν είτε συμμετείχαν, τους αθλητές, τους απλούς ερασιτέχνες ψαράδες που υποστήριξαν και έδωσαν κουράγιο.

Μπράβο σας. Μπράβο μας.

Και εις ανώτερα.

9 σχόλια:

  1. Που είσαι τώρα Μητσάρα να δεις την κατάντια σας?

    Που είναι η αθλητική αλιεία Μήτσο?

    Εσύ είσαι στην ΕΟΥΔΑΚΡΤΣ?

    Έφυγες άρων άρων ή σε σούταραν?

    Τότες που είχανε κάνει τη μικρή κλίκα σας λύνατε και δένατε και βουλώνατε στόματα.

    Τώρα θα κάτσετε στο σκαμνί να τα ακούσετε.

    Κατά τα άλλα οι πουράκλες πως πάνε?

    Τρομάρα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα ΄μαθες? Απαγορεύτηκε η αθλητική αλιεία! Από την φιλενάδα σου, τρομάρα σας. Σα δεν ντρέπεστε όλοι σας που έχετε και μούτρα με τις κλίκες σας να αυτοθαυμαζόσαστε κιόλας. Τομάρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πραγματικά τουλάχιστον λυπηρό το γεγονός ότι δεν θα διεξαχθούν αγώνες αλιείας από την ακτή για το 2010.
    Δεν βρίσκω καθόλου καλή την ιδέα να απαξιώνεις δύο χρόνια έντονης προσπάθειας και σκληρής δουλειάς πολλών και αξιόλογων ανθρώπων. Μπορεί το ψάρεμα να μην είναι άθλημα όπως υποστηρίζει η έφορος αλλά κατά την άποψή μου είναι οπωσδήποτε αγώνισμα. Επίσης κατά την άποψη μου η διασυλλογική και σύμφωνη με τα διεθνή πρότυπα διοργάνωση ανάλογων αγώνων είναι ο μοναδικός τρόπος για να αποκτήσουμε οι Έλληνες ερασιτέχνες της ακτής την ψαροπαιδεία που έχουν οι «άλλοι» στο εξωτερικό.
    Αυτός ήταν (και είναι) ο μοναδικός λόγος που αναμείχθηκα σε αυτήν την προσπάθεια, σε αυτή την ομάδα των ψαράδων που ήθελαν κάτι καλύτερο για το παρόν και το μέλλον τους. Έκανα ότι καλύτερο μπορούσα και προσέφερα όπου μπορούσα και όποτε μου ζητήθηκε. Απομακρύνθηκα για δικούς μου, προσωπικούς λόγους που δεν έχουν σχέση με το ψάρεμα και κυρίως επειδή χρειάστηκε να μείνω στο εξωτερικό για πολλούς μήνες λόγω δουλειάς.

    Ποτέ δεν είδα την ομάδα μας σαν κλίκα. Ποτέ δεν είχα ούτε εγώ ούτε και κανένας άλλος από όσους συνεργάστηκα την φιλοσοφία του λύνω και δένω. Διαφορετικές απόψεις και προσεγγίσεις για την ερασιτεχνική και την αγωνιστική αλιεία είχαμε και έχουμε και διαφωνίες βεβαίως αλλά είναι απολύτως φυσικό να γίνονται ζυμώσεις (και κόντρες και καβγάδες) όταν προσπαθείς από το μηδέν να φτάσεις σε επίπεδα πρωτόγνωρα για την Ελληνική ψαροκοινωνία.
    Όλες αυτές οι αντιπαραθέσεις θεωρώ ότι θα βοηθήσουν μακροπρόθεσμα την εξέλιξή της ψαροκοινωνίας μας. Ακόμη και όσες είχα εγώ προσωπικά σχετικά με την «νέα ομοσπονδία».
    Πιστεύω ότι στην φάση που βρίσκεται η ερασιτεχνική αλιεία, όσο βρίσκεσαι σε δράση, σε διάλογο, σε αντιπαράθεση απόψεων χωρίς εγωισμούς και εφόσον τα κίνητρά σου έχουν να κάνουν με το πώς θα προσφέρεις και όχι πώς θα αρπάξεις, τόσο ωφελείς την ψαροκοινωνία σου.
    Εκείνο που με απογοητεύει είναι ότι υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που έχουν την εντύπωση ότι δουλέψαμε για άλλους λόγους πέραν από αυτούς που διαφαίνονται από τα παραπάνω.
    Άκουσα και διάβασα τραγελαφικές ιστορίες και πικρόχολα σχόλια. Ξέρω ότι πολλοί θεωρούν ότι την αθλητική αλιεία την χρησιμοποιήσαμε ως όχημα για να φτάσουμε κάπου.
    Όσοι όμως με γνωρίζουν ξέρουν ότι εκεί που ήθελα είχα φτάσει πολύ πριν ασχοληθώ με την ομοσπονδία μας. Ξέρουν ότι έδωσα και δεν πήρα επειδή δεν είχα ποτέ σκοπό να πάρω.

    Δεν καταφέρνω να παρακολουθήσω τον τελευταίο καιρό την ομοσπονδία μας αλλά εκείνο που έχει την μεγαλύτερη σημασία από όλα είναι κατά την άποψή μου να μην πετάξουμε στα σκουπίδια ότι πολλοί προσπαθήσαμε να καταφέρουμε και εν πολλής κατορθώθηκε να εδραιωθεί ως ένα σημείο αναφοράς για την Ελληνική αγωνιστική αλιεία από την ακτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά πλάκα μας κάνεις έτσι?

    Λες και πάθαμε εγκεφαλικό στο ενδιάμεσο και ξεχάσαμε ότι έχει γίνει. Ποια πάγια άποψη και πράσινα άλογα? Μπουκάρατε στο site του ακατονόμαστου σαν σωτήρες της ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ αλιείας και μας τα κάνατε ούμπαλα με τον όρο αθλητική. Μάλιστα με τρόπο φασιστικό χωρίς να αφήνετε στον άλλον τη δυνατότητα να απαντήσει με την ανοχή του ακατονόμαστου πάντα.

    Και μόλις φάγατε την απίστευτη ήττα που οι ίδιοι προκαλέσατε αρχίσατε την πιπίλα της πάγιας θέσης.

    Το καλό είναι ότι τα γραπτά μένουν και όποιος ανατρέξει σε συνεντεύξεις της κυράς μας θα καταλάβει καλά το μέγεθος της κοροϊδίας.

    Μα καλά δεν έχετε καθόλου τσίπα? Ούτε τόσο δα?

    Θα μπορούσα να συμφωνήσω με πολλά από όσα γράφεις εάν δεν πίστευα ότι είναι απίστευτες παπαρολογίες τύπου «κονσέρβα μελό».

    Ο κόσμος σας πήρε χαμπάρι.

    Το θέμα είναι πότε θα πάρετε εσείς χαμπάρι τον κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ως είθιστε έχω μια ερώτηση Ανώνυμε συνάδελφε.
    Κρίνεις εμένα ή την Έφορο?
    Εάν κρίνεις εμένα – πάγιες θέσεις πλέον των αξιών μου δεν έχω – βρές που έχω πισωγυρίσει, τι έχω παραλλάξει, τι πήρα πίσω από όσα έχω γράψει στου «ακατανόμαστου» Τσεντελιέρου, και τότε θα σου δώσω δίκιο.
    Σωτήρας δεν υπήρξα ούτε θα υπάρξω ποτέ. Έχω έντονη αλλεργία στους σωτήρες και στους ξερόλες. Το έχω γράψει και αυτό, μια που τα γραπτά μένουν. Ούτε και με τους ανώνυμους τα πάω καλά.
    Και για να τελειώνουμε με το θέμα ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ με την κατάργηση των αγώνων από την ακτή. Ούτε και κόπτομαι εάν θα την πούμε αγωνιστική ή αθλητική την «οργανωμένη» ερασιτεχνική αλιεία. Για την «οργάνωση» κόπτομαι. Να είναι τέτοια που να προάγει την ευαισθητοποίηση για τους τόπους και για τα ψάρια που ψαρεύουμε. Να μην άγεται ούτε και να φέρεται από οποιουσδήποτε που έχουν οικονομικά ή και προσωπικά – με την στενή έννοια του όρου – συμφέροντα. ΚΑΙ να είναι διεθνής.
    Αυτά είναι τα ζητούμενά μου Ανώνυμε. Προς το παρόν μόνο η ΕΟΥΔΑΤΚ τα εξυπηρετεί ακόμα και με τις κακές επιλογές της για το ψάρεμα από την ακτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σου πω κάτι Τζίμη?

    Και εσένα κρίνω, και την ομοσπονδία κρίνω και όλους όσους γουστάρω κρίνω. Ειδικά εκείνους που αυθαίρετα και χωρίς ουσιαστική προηγούμενη διαδικασία χρίζονται με διάφορα αξιώματα. Τέτοια αξιώματα δεν τα αναγνωρίζω καν.

    Δικαίωμά μου είναι να το κάνω και ανώνυμα. Έτσι κι αλλιώς περισσότερη σημασία έχουν τα λεγόμενα και όχι τα άτομα. Ειδικά για τραγελαφικά θέματα σαν αυτό που συζητάμε.

    Να δεχθώ ότι δεν πισωγύρισες ποτέ σε σχέση με αυτά που έχεις δηλώσει μέχρι τώρα. Πισωγύρισαν όμως αυτοί που τόσο καιρό «υπηρετείς». Όταν η κεφαλή ενός θεσμού φέρεται με τρόπο αλλοπρόσαλλο (με πάγιες θέσεις ότι η αθλητική αλιεία δεν είναι αθλητική που ήτανε μέχρι πρότινος αλλά αγωνιστική αθλητική αλιεία που μάλλον αθλητική είναι και λιγότερο αγωνιστική) και συνεχίζεις να «υπηρετείς» την κεφαλή αυτή τότε είσαι κι εσύ άξιος της τύχης σου.

    Δεν είναι τυχαίο το ότι από 100+ (ΕΛΕΟΣ) συλλόγους μέλΟΙ σας μείνατε 3 και ο κούκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμε σου έχω απαντήσει παραπάνω ότι οι κρίσεις, ακόμα και οι αντιπαραθέσεις εκτιμώ ότι θα βοηθήσουν, στην παρούσα φάση, ότι αφορά την ψαροκοινωνία μας, εάν τα κίνητρά μας έχουν να κάνουν με το πώς θα προσφέρουμε.
    Επί τούτου δέχομαι κάθε κρίση και κάθε συζήτηση, ακόμα και με ανώνυμους.
    Αν το πάρουμε όμως «εγώ υπηρετώ αυτούς, εσύ εκείνους» θα γίνουμε σαν τον ΣΥΡΙΖΑ και θα τα κάνουμε χειρότερα.
    Σημασία έχει να κρατήσουμε τα σωστά να διορθώσουμε τα λάθη και να πάμε μπροστά.

    Δεν μπορώ να σε ρωτήσω τι κάνεις εσύ για αυτά που κατακρίνεις, γιατί προς το παρόν ούτε και ‘γώ κάνω τίποτε επειδή είμαι εκτός συνόρων.

    Δεν μπορώ όμως να δικαιολογήσω την στάση σου ακόμα και μετά από αυτές τις μπούρδες της ονοματολογίας της αγωνιστικόαθλητικής αλιείας. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να απαξιώσουμε το πραγματικά μεγάλο έργο της Ομοσπονδίας.
    Δεν θέλω να τα απαριθμήσω – ούτε τα εθνικά, ούτε τα διεθνή κατορθώματα – επειδή μάλλον τα ξέρεις.
    Πιστεύω ότι ξέρεις επίσης την πολλή σημαντική δουλειά των κανονισμών, των αγώνων με απελευθέρωση, των θέσεων που διαδηλώσαμε, των παρεμβάσεων που κάναμε και όλων όσων έγιναν για πρώτη φορά στην παλιοκώστενα, με αρχηγό την Έφορο και υπαρχηγούς καμιά εκατοστή αξιόλογους έως πολύ αξιόλογους ανθρώπους.
    Πότε άλλοτε τα είδαμε αυτά Ανώνυμε?

    Ανώνυμε, υπηρετώ μόνο τις αξίες μου και επειδή έτσι είμαι, είμαι σίγουρα άξιος της τύχης μου. Παράπονο δεν έχω κανένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα γνωρίζω πολύ καλά αυτά που αναφέρεις. Γι'αυτό ακριβώς πιαστεύω ότι δεν έγινε τίποτα.

    Γι'αυτό και μείνατε 3 και ο κούκος.

    Εθνική?

    Εξωτερικό?

    Σας τις χαζοβιόλες τραγουδιάρες κάνετε που όλες έχουν "διεθνή καριέρα".

    Σε αυτή τη χώρα ότι δηλώσεις είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σε χαρακτηρίσει κάποιος χαζοβιόλα τραγουδιάρα φαντάζομαι ότι είναι πιθανό, στη ζωή που ζούμε.
    Πόσο μάλλον αν του έχεις δώσει και δικαίωμα.

    Να στο λέει όμως ανώνυμα και ανέξοδα εκτός από ύβρις είναι και δειλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή